SAYIN VELİLERİMİZ, DEĞERLİ ÖĞRENCİLERİMİZ OKULUMUZA HOŞ GELDİNİZ. 2022-2023 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI KESİN KAYIT İŞLEMLERİNİN TAMAMLANMASI İÇİN GEREKLİ OLAN İŞ VE İŞLEMLER İLE İLGİLİ YAPMANIZ GEREKENLER AŞAĞIDA SIRALANMIŞTIR. LÜTFEN AŞAĞIDAKİ AÇIKLAMALARI DİKKATLİCE OKUYARAK RANDEVU ALMAYI UNUTMAYINIZ.
Randevu almak için tıklayınız.
Lütfen aşağıda yer alan formu dikkatlice doldurunuz. Randevu tarihini seçtikten sonra randevu saatinden en az 10 dakika önce okulda hazır bulunmanız gerektiğini unutmayınız. Size verilen formları ve okula getirmeniz gereken resmi evrakları görüşme yapıldıktan sonraki 3 (üç) iş günü içerisinde 11.00-15.00 saatleri arasında okula teslim etmeyi unutmayınız.
Covid-19 tedbirleri kapsamında randevu saatinizde okul binasına maksimum üç (3) kişi olarak okula gelmeniz ve sosyal mesafe kurallarına dikkat etmenizi rica ederiz.
Not:Kesin kayıt esnasında öğrenci velisinin (anne veya baba) bulunması zorunludur. MADDE 34- (1) Öğrenci velisi: Öğrencinin anne, baba veya yasal sorumluluğunu üstlenen kişi olup eğitim ve öğretim süresince her öğrencinin bir velisi bulunur. (Anne ya da babanın bulunmaması halinde mahkeme kararı ile vasi olanlar durumlarını belgelendirmek kaydıyla velilik yapabilirler.)
Önemli NOT: Özel durumu nedeniyle (şehir dışında olmak, hasta olmak vb.) kesin olarak kayıt yaptırılacak tarihlerde gelemeyecek olan velilerin okula bilgi vermesi gerekmektedir.
Gerekli Belgeler ve İşlemler:
1) 1. Nüfus Cüzdanı fotokopisi (Öğrenci, anne ve baba)
2) 2. 2 adet vesikalık öğrenci fotoğrafı
3) 3. İkametgah belgesi (Kesin kayıtlardan önce mülkü amirin talimatı ile kolluk kuvvetlerince okulumuza kayıt için beyan edilen adreslerin incelenebileceği, inceleme sonucuna göre gerçeğe aykırı beyanda bulunanların hem kayıt hakkını kaybedebileceğini hem de idari para cezası ile cezalandırılabileceğini hatırlatmak isteriz.)
4) 4. Öğrenci-Veli-Okul Sözleşmesi (Okulumuzdan temin edilecektir)
5) 5. 6698 sayılı KVKK Açık Rıza Onayı (Okulumuzdan temin edilecektir)
6) 6. Öğrenci Tanıma Formu (Okulumuzdan temin edilecektir)
7) 7. Ayrılan eşler için velayetin kimde olduğuna dair mahkeme kararının bir örneği
8) 8. 3 top A4 kağıdı ve kırtasiye malzemeleri
ÖNEMLİ NOTLAR
1- Ders kitapları okul başladıktan sonra öğrencilere teslim edilecektir.
2-Diğer ders araçları bilahare okulun açıldığı hafta ilan edilecektir.
3-Uyum programı bakanlığımızın açıklamaları doğrultusunda yapılacak ve okulumuzun sitesinden duyurulacaktır.
4-Okulumuzda öğle yemeği verilememektedir. Öğrencimiz yemeğini evden getirebilir ya da kantinden temin edebilir. Gün içerisinde dışarıdan alışveriş yapılamaz.
5-Dersler 9.00' da başlayıp 15.20'de sona erecektir. Öğrenciler 8.50'de okulda hazır bulunacaktır.
6- Okul Kıyafetleri ile ilgili bilgi kayıt esnasında verilecektir.
7-Öğrenciler İçin Kullanılacak Kırtasiye Malzemeleri (Kayıt Esnasında Bilgi Verilecektir.)